İyi akşamlar bebeğim 4 ay 17 günlük sol kolunu cok güzel hareket ettiriyor tutma vs hep ilk sol koluyla yapıyor sağ kolunu kasıyor gbi sanki sağ kolla da tutma kavrama var fakat hep öncelikle sol koluyla yapıyor kolunu kaldırmaya calısıyorum giydirirken falan kasıyor sağ kolunu böyle bir durum yaşayan varmıdır aranızda çok endişe ettimm