Byt28 Bebeğim 7,5 aylık, son 1 aydır ııı ııınıı sesiyle mızmızlanıyor. Gözünden yaş gelmiyor ama gün içinde çok yapmaya başladı. Ayakta, kuvakta vs hiç birşey değiştirmğyor bu durumunu. Neden olabilir?
Sedaates16 Byt28 4 buçuk aylık 15 gündür bizimki de öyle çözemedim bende kakasını yapamayacak sandım ilk öyle ses çıkarınca onda da sorun yok çok şükür
Halee_bilgee48 Byt28 benim oğlum bu sesi uyurken çıkarıyor. Bu sesle de uyuyor. Atak olabilir. 9 aylık oldu oğlum normalde süpürge sesine ağlamazdı şimdi elektrik süpürgesinde ağlıyor. Beni odada göremesin basıyor ağlamayı. Sanırım bizimkinde atak dan dolayı
Byt28 EgeT uykuyla ilgili değil. İstediği istemediği merak ettiiği gitmek istediği ellemek istediği kısacası herşeyi ııı diyerek anlatıyor