Ruzgarbeyza tabikide olur. Benimki 7 buçuk aylık oldu çok şükür. ☺️ Ama o dönem dediğiniz gibi oluyor. Sıçramasından korkmayın. Büyüme atağı.. Sabırlı davranırsanız geçicek emin olun. Bebişler hep böyle dönem dönem huyları değişiyor. Diş çıkarttıklarında daha bi başka oluyırlar. Hızlı bir gelişim gösterdikleri için gayet normal. Genelde uykusuna yansıyor. Düzene giricek hiç korkmayın ☺️