Benim oğlum daha çok küçük ama geçenlerde oğlunu memeden ayırmaya çalışan bir arkadaşımla oturup acaba ayırmak için ne yapabiliriz diye sohbet ettik bende sizlerinde fikrini öğrenmek istedim acaba sizler nasıl bıraktırdınız ya da nasıl bi yol izlemeyi düşünüyorsunuz ☺️