Fatmaapo Birkizannesii 9.30 uyanıs 1.uyku 12 de 2 sat uyku sureklı sallanarak bı skeılde uyku 5 de 7 dıye kadar yıne sureklı sallnmak sartıyla 21.30 gece uykusu sabahakadr 12626627373 kez uyanarak sabh oluyor. Alerjık bebk gazımız hala dewam edıyor 7 aylıgız bızde bole gecıyor zman 🙏
Deletedmom_29 Birkizannesii sabah 8 uyanış Bundan sonra bazen 2 bazen 3 uyku yapıyor ama düzen yok. Bazen bir buçuk saat uyuyor bazen on beş dakika. Gece de 9da yatarsa saat başı uyanıyor. Daha geç yatarsa iki üç saatte bir uyaniyor 🥺
aysenur_58 Birkizannesii kalkış:6 -8 arası 7.30 diyelim 1 uyku:10.00/11.00 2 uyku :14:00 yada 14.30 uyuma/15.30 gece uykusu :19.30 yada 20.00
Asli06 Birkizannesii sabah 5 6 uyanış sabah geri 8.30 gibi uyur yarım saat öglen yatar 12 1 gibi 45 dakka 1 saat filan ondan sonra 9.30da gece uykusuna geçer ama gece her saat başı kalkar yada yarım saate bi
Kumsal25 Fatmaapo alerjik bebeklerde gaz nedne oluyor bizimde gazımız hala devam ama testlerse sonuç yok
Fatmaapo Kumsal25 bızım testlerde yumurta akona yuksek sevıyede cıktı. Kandan alındgnddada cıktı. Derı testındede cıktı. Mukuslu kaka yesıl kaka ve cıltte egzamamız vardı o sbebele gttık 2 aylıkken. Derıdede kandada poztıf cıktı. 😔. Bagırsak duzleyıcı falan kullandgım halde hc bır etkısı yoo mallesf hala dewam edıyor. Gece sabhkadr gazdan kıvranıyor. Duznlı uykusu mallesf yok sureklı bozlıyor😔
Kumsal25 Fatmaapo bizimde aynenn öle kanda cıkmadı bişi deride hafif yumurta sarısına cıktı 4.4 mm di doktor şüpheli sonuçlar dedi diyet dedi ama önermiyrm aslında diyeti bi yap bakalm dedi ama cok uymadım ne yazıkli bide neme mama reddi var bizde Bnde tekrar probiyotik alsammı diyorum bilemedm kahvaltı falan ne veriyorsunuz
Fatmaapo Oykum26 bızımde degısyor ece gazdan cok uyumadıysa 9.30 da kallıyor ama bıraz raht uyuduysa 8 de kalkıyor
Bnhr Aksam 9.30_10.00 civarı yatis, gece saat başı emmeye kalkar. Sabah 7de uyanır. Sonra 2,3 saatte bir yarim saat kestirir.
Oykum26 Fatmaapo gercekten gec kalkmasini o kadar cok istiyorum ki bu aralar gunduz perisaniz cunku dusumu bile alamiyorum gunduz 2 uyku yapiyor 2 sindede hep ayakta ve salliyorum yerine koyunca uyaniyor
Fatmaapo Oykum26 Gece kesıntısız 2. Sat uyuması ıcın nelerımı vermezdım gunduzde aynı sekılde. Sallanan besıkte. Sureklı sallanarak uyuyor besıgı bırakmamala gozunu acmasını bır oluyor. Allah hepımızın yardımcısı olsun 🙏😌
Eymenebrar Oykum26 tüm bebekler aynı sanırım bşzde aynı ayakta salla dur yerine koydumu kalkıyor ne olacaklar böyle
Fatmaapo Kumsal25 bızım 12×12 mlesf derıde bayagı yuksek. Meme reddı bızde 2 aylıkken basladı 2 ay dayandım. Baslar gerı dıye dusundum maama vermedım ama aclıktan agalamaya baslayınca mecbur mamaya basldım cok sukur mama reddımız ek gıda reddmız yok. Cok ıstahlı bı bebek. Ne versem yıyor. Sabhaleı muz avakado labne bebe buskıvısını karstırup verıyorum severek yıyor ama. Ek gıda yedıgı zaman gece gaz daha fazla oldudgundan ek goda vermek ıstemıyorum mallesf doltra gdevegım en kısa zmanda. Baklım ne dıyecek bagırsak duzlncegı bzde ıse yaramdı sızde ınallah yarrar 🙏🌸
Kumsal25 Fatmaapo hadi ya bizdede yarmaıyor bizimde cok gazlı şuan deli gibi ağladı kaka yaptı snrm saat 1.30 ve altını alırsam uykusu hepten gitcek allahm uyumadan yaşıyor gibiyim🤦🏻♀️😭
Neslihan-28 Fatmaapo eğer alerjisi varsa labne vermemeniz gerekiyor bebe bisküvisinide aynı şekilde Fatmaapo
Fatmaapo Kumsal25 Evet malesf bende oleyım. Gecemle gunduzum aynı resmen. Insllah uyanmaz altını degstırırken memeyle gerı uykuya dalar 😔
Fatmaapo Neslihan-28 3 ay yaptım yumurta ıceren hıcbırsey yemedım arada kacak yaptgmdada sutumu sagdım. Bebege vermedım. O sırarada mama ıle besledım o skılde ılerledım suan actık dıyetı. Bn yedıkce azda olsa emse. Egzma. Cıkıyor. Vucudumda. Kremımız var sırınce rahtlıyod sukur