anne15 rumeysa276 7 aylıkken oldum bence normaldir daha ama kontrole hiç gitmediyseniz isterseniz görünürsünüz
Berenkooommm rumeysa276 ben doğum yapalı 5 ay 10 gün oluyor 3 gün önce oldum ilk defa olmamak daha iyiymiş ya 😂
Suzionur rumeysa276 benim de 5 ay oldu hala olmadım . İlk çocuğumda böyle olmamıştı . İnşallah bir sıkıntı olmaz .