Kızlar kızım 3 ay 7 günlük doğduğundan beri mama meme şeklinde gidiyoruz fakat gazı olduğu zaman hiç bir şekilde yemiyor bugün doğru düzgğn hiç beslenmedi bile gaz damlası kullanıyorum probiyotik kullanıyorum yemeyince aşırı üzülüyorum sitrest oluyorum benim gibi olan arkadaşlar nasıl bir yol izlediniz