Ssena123 Fehime127 çok işe yarıyor bende kullanıyorum bebeğim hem rahat uyku uyuyor hemde gün içinde sakin kalıyor ben gece yatarken çıkarıyorum gün boyu takıyorum
Aysetugra Ben yeni sipariş verdim. Kolye ve bileklik 110 tl pazartesi gelir büyük ihtimalle. Ben inanıyorum ya. Biraz da inanmaya bağlı diye düşünüyorum
Merve234555 Ben kullaniyorum 2 cocugumada orjinal olmasna dikkat edin yeterli. Totmansdre die sayfa war ordn aldm .. ist kuyumcular odasi faturasi ve sertifikasyla gelio . Tavsye ederm. Gordugunz instgrmda fln sayfalara pek guvenmeyin bence..