InancDemir20 ilk idrarini yapmasi cok onemli en cok.onzaman aciyacagini söylemiştiler bize, ilk.oglum 10 ikinci oglum 3 aylikken yaltirdik.biz buyukte bir iki gün cis yaparken aglama mizmizlama oluyor kucukte hic bisey anlamadik oldu bitti, yalniz biz bi hafta kadar anestol ve furacin krem kullanmistik. İlki hastanede olmustu doktor sadece agri kesici.surup vermisti küçük oğlum evde sunnetciye yaptirdik bu kremleri kullandik ve bir iki gun calpol agri kesici vermistik. bu geceyi bwlki zor anlatırsınız yarına daha iyi oour Allahin izniyle. sisme yapacak endiselenmeyin oda birkac gune iniyor. (zibinin citcitini takmayin iyilesene kadar baski yapmasın kucaga felan alinca) Allah sifa versin gecmis olsun.