Oske geçer geçerde o mosmor olana kadar ağlaması yokmu kolik bebekti zaten ilk birbuçuk ay canıma okudu ☺️ biraz rahatlıyormuyum dedim tam, geri basa döndük gibi hissediyorum yetemiyormuyum bu cocuga niye susturamıyorum diye sürekli kendime kızıyorum neden anlamıyorum ben onun annesi değilmiyim diye, onu öyle mosmor aglarken hergün görmek canımı yakıyor birde susturamayınca daha çok üzülüyorum😭😭 uyumasın kolumda rahat ediyorsa kolumda dursun ama mosmor olup ağlamasın anne olunca insan kendini hiç düşünmüyormuş zaten anne olunca anladım.