Canann38 Acemiyim_anneyim Oğlum da var ama bebeklerde genellikle olur dedi doktorumuz ilerleyen zamanda kapanır demişti normalmiş yani Böyle birşey olacağını dememişti
Mom042 Acemiyim_anneyim benim buyuk kizimdada kucuktede var esimdede varmis ikisindede ultrason temiz cikti 3 bucuk yasinsa buyuk gayette kosuyor. Ama bi arkadas bizimde ultrason temizdi ama mr da sizinti cikmis demisti
Nursma Acemiyim_anneyim kızımın da var şuan 16 aylık tutabilene aşk olsun poposunu attıra attıra koşuyor. 😁🙈
1mom1baby Acemiyim_anneyim engel olduğunu sanmıyorum kızımda var yürümeye basladiktan kısa süre sonra koşmaya başladı bende de var gayet hızlı koşuyorum 😊
Mom042 Acemiyim_anneyim buyuk kziim 3 bucuk yasinda kosarken biz yetisemiyoruz . Esim kosuyor ☺ kucugumde 4 aylik kosacak insallah ben hem ozel hem devlette doktora sordum ikiside sakral gamze her bebekte olur onemlinolan kapali olmasi ultrasonda rastalanmadi sukur bi sikinti gormedik ☺
Mom042 Acemiyim_anneyim yurumede ne gibi bir sikintinoluyor anlatirmisin canim cunku buyuk kizim ice basarak yuruyo oyuzden mi 🤔
Acemiyim_anneyim Mom042 canim tam bir bilgim yok bi kac yerde oyle gormustum sadece tamemen yuruyemiyorlar glba bilmiyorumki
Saglikci 1 yaş 9 günlük, elinden tutunca koşuyor bence bir anormallik yok. Benim kızın sadece cesareti yok yoksa yürürdü elinden doğru düzgün tutmuyorum bile ama o destek yetiyor 😅
Mom042 Acemiyim_anneyim hayir bizdede yok ama dogumdan sonra ultrasin ile bakildi isterseniz bi doktora goturuncubku genelde tum cocuk doktorlari istiyor ultrason