Merhaba anneler 52 günlük bir oğlum var. İlk aayda sagdigim 15 16 adet sütüm var buzlukta sarı renkte yağlı süt. Dün verdim bir biberon sanki karnı ağrıdı eşim de çok yağlı o süt verme diyor. Annem de at onları verme çocuğa diyorlar. Napsam bilemedim ben daha iyi değil mi yagli süt işte.