Me@rhaba güzel anneler bebeğim üç aylık oldu ama bir aydır sağ göğsümü emmek istemiyor sütümmü kesiliyor diye sağıp bakıyorum diğer göğsümden çıkanın yarısı kadar çıkıyor yani emmek istemediği göğsümden daha az süt çıkıyor çevremdekiler birinde daha az süt okur zaten diyor normalmiş öyle diyorlar.sadece gece acıkıp uyandığında uyku sersemi anlamadan öyle emiyor iki göğsümü birden doktorumuzda o göğsümü sağıp vermemi söyledi hatta biberona alışmasın diye kaşıkla ver dedi ama inanın o kadar zor geliyorki sürekli sağıp kaşıkla vermek napıcamı bilemedim acaba benim gibi tek göğsü emen bebeği olan varmı birde ben her emzirmede iki göğsümü birden emziriyorum ve üç saatte bir emziriyorum bugün üç aylık olduk siz nasıl emziriyorsunuz.