Kızlar benim negatif eşim korona karantinadayız beş gün bitti kaldı beş gün ayrı ayrı odalarda takılıyoruz 6 aylık oğlumla ben aynı odada kalıyorum eşim başka odada kalıyor en çok psikojik olarak yoruyormuş insanı bedenen zaten geçtim artık küçük bebekle siz düşünün var mı bizim gibi olan şu an neler yapıyorsunuz ??