Kızlar dünden beri post açıyorum ateş ile ilgili. 2 gündür oğlumun ateşi 39.5 leri buldu. Kanında enfeksiyon çıktı. 3 saate bir fitil ve ağrı kesici kullanmama rağmen 1 saat için 38.5 iniyordu. Doktorumuz bugün yine kan değerline baktı yükseldiğini farketti enfeksiyonun ve antibiyotik yazdı. En fazla 5 gün sürer iyileşmesi dedi. Bu sürede vicüdu nokta nokta olabilir dedi. O anki stresste nedenini soramadım. Antibiyotike alerji gösterdiği için mi böyle olabilir yoksa normal etkisi mi böyledir? Bi fikriniz varsa yazarsanız çok mutlu olurum. 🙏🏻