Ülkedeki cahilliğin özeti olmus bu post. Ne düzgün okuyabiliyor ne okudugunu anlıyor ne yeni bişey öğrenme derdinde ama her konu hakkında yorum yapmak zorunda. Şaka gibi. Sizin işinize gelmiyor olabilir saygı duy kardeşim. Böyle bişey var cocuklar neden bezi acınca çiş yapıyor sanıyorsunuz havadar işemek hoslarına mı gidiyor? Oysa biraz okusalardı bilirlerdi bebekler bile çiş tutar ıslak naylon bezden çok rahatsız oldukları için.