Keşke bizim insanımız bilmediği yapamadığı şeye çamur atmasa :) bu şekilde o kadar gülünç duruma düşüyorlar ki.
Ben yapamadım çünkü çalışıyorum ve sızdırma ihtimalini ve yıkama zahmetini yaşamak istemedim. Ancak çok araştırıp çok istemiştim aslında. Yapabilenleri takdir ediyorum bence harika bir şey.