9 ay 10 günlük bi oğlum var 2 gündür nezle Mi grip mi çözemiyoruz doktor nezle diyor Alt üst solunum yolu temiz diyor İburamin rhinfat verdi Bugün Ama dünden beri hiç uyumadı 24 saattir uykusuz Ağlıyor sürekli Hiç bişey yemiyor Yerse de kusuyor İsali yok Burnu çok akıyor ve sürekli hapşırıyor Biliyorum Nezle olduğunu ama Dayanamayacak haldeyim Kollarımın gücü kesildi bacaklarım titriyor artık ne yapsam daha erken geçer bu uykusuzluğa ne iyi gelir Sallamıyorum Kendisi uyuyor normalde ama dünden beri kendisi de uyumuyor sallanmakta istemiyor Önerisi olan var mı ? 🙏🏻