Mars01 Bebeğim sanırım sık ishal idrar azlığı sebebiyle enfeksiyon geçiriyor olabilir dedi doktorumuz biogaia önerdi ek gıdaya ara verdik. Biraz korkuyorum özellikle idrar azlığı yüzğnden. Başına gelen annelerimiz var mıdır ?