Birminisannesi ya bu analar kaynanaların bu çocuk aç demeleri yok mu. benim kendi annem yaptı onu bana. kolikti yavrum. her gün 4le akşam 10 arası susmaz ağlardı. uyutamazdık ne yapsak. elektrik süpürgesi sesiyle uyurdu anca. annem sürekli aç derdi her ağladığında babama mama aldırırdı. o kadar çok savaş verdim kavga ettim ki. bebeğimin aç olmadığına emindim sütüm vardı ve zaten bebek doyduğunda fazlasını kusuyordu. verdirmedim mama sütüm varken onlar da kabul ettiler bu durumu 3 ay sonra tabi. siz dinlemeyin moral motivasyon çok önemli sütüm yok azalacak falan demeyin. bebek gazı olunca memede rahatlıyor emmek istiyor emdikçe de gaz oluyor.memeyi ağzına alır ağlar memeyi çıkarır ağlar çekiştirir ağlar bunlar hep gazdan. rahatlatmanız lazım sürekli. memede susunca da aha bak gördün mü açmış diyorlar hey allam. delirmelik yani.