Kızlar çok yıpratan bir durum bu gerçekten 1 aylık bebeğim var uyanıkken hep ağlıyo emziriyorm mayışıyo yatıyo sonra hemen kalkıyo bacaklarını içe çeke çeke ağlıyo kaka yaptırıyrm zar zor gaz çıkarttırmaya çalışıyorum ama yinede rahatlamıyo çok gazlı bir bebek sanırım kolik akşamları göğsümden hiç inmiyo doymadı sanıp mama veriyorm sonra kusuyo kıvranmaya başlıyo vermez olaydım diyorum uyurken sürekli ıkınıyo sesler çıkarıyo ağlıyo hep bi huzursuz napıcam bilmiyorum yavaş yavaş halsizleşmeye başladım sütüm azalcak diye korkuyorum şu aralar aranızda benim durumumda olanlar varmı önerileriniz neler paylaşırmısınız gaz damlasıda işe yaramıyor