1 aylık 23 yaşında anneyim ilk defa buzluktan süt ısıtıp vereyim dedim buzlu poşeti direk kaynar suya oturtup et gibi çözünmesini bekledim ve bebeğime verdim 30 ml falan içti sonra istemedi, kokladım ki iğrenç kokuyor süt .burdaki arkadaşlara sorduğumda ısıtma tekniğimin yanlış olduğunu söylediler 😢 birşey olur mu napmam lazım 😢 ah cahillik çok korkuyorum şuan bebeğime birşey olacak diye