DidemIkra Kızlar bugün 2.ay aşımızı olduk 37.5 38 arası ateşimiz saat 7de colpol verdik ateşimiz düşmedi kızım ağlamaktan helak durmuyor neler yapıyorsunuz bu durumda acil yazar mısınız??
Nuryalcndag DidemIkra üzerini incelt canım, çoraplarını çıkar ve bezle alnına tampon yap bide eklem yerlerine ama korkutma yavaş yavaş
Nuryalcndag DidemIkra bide nasıl durmak istiyorsa öyle durdur gerekirse sabaha kadar kucakta kalsın nasıl istiyorsa nasıl rajat ediyorsa, aşı yerlerine değmemeye çalış ağrıyodur aşı yeri ve bol bol emzir, geçmiş olsun inşallah yarına birşeyi kalmaz 🙏
elifiii DidemIkra 38’e kadar normal aslında, üzerini inceltip ılık bez koyun eklem yerlerine, emiyorsa bol bol emzirmeye çalışın. Ateşi gece düşmüştü oğlumun, inşaallah miniğinizin de ateşi tez vakitte düşer🙏🏻
tecrubesizanne DidemIkra bunlar ateş bile sayılmaz doktorunuza danışmadan ilaç vermemelisiniz aşı etkisini yitirebilir. 2.ay aşısında 38.5 C üstüne çıkınca müdahale etmiştim üzerindekileri çıkarıp ılık ıslak bezle minik minik serinletmiştim. Bu gece zor olur ama yarına geçer çok geçmiş olsun
AdaAlya Bu aşı uyku yapar mı acaba benim kızıma bugun aşı oldu geldiğinden beri uyuyor bi ara uyandı emdi yine uyudu .1 1 2 saat uyanuk kaldı.ateşi normal bir de ateşini koltuk altından mı olçüyorsunız nasıl daha garanti olur
DidemIkra Koltuk altından kafadan temazsız ateş ölçer ile ölçtüm canım ne olur olmaz Allah korusun aşımızı yapan ebemiz bugün veya yarın yapar dedi belki hiç yapmaz bebekten bebeğe değişiyormuş bizimkinde oldu sizde sürekli kontrol edin
Shnarden Pazartesi de bizim 2 aylik Asimiz var insallah sorunsuz geciririz 🙏🏻 Insallah sizin ben iste cabucak gecirir 🙏🏻
RRR DidemIkra bizde dört ay aşısı olduk bizdede durum aynı zaten sizin vurulduğunuz aşının ikinci dozlarıydı ve aglamaktan sesi kısıldı😐
Kahvegerek 2. Ay aşısında hiçbirşey olmadı uyudu ama 4. Çok kötüydü 😔 Ateş huysuzluk ne istediğini bilemedi iki gün sürdü
Definem DidemIkra ateşi 38 derecenin üstüne çıkarsa düşürmeye çalışın dedi dr hiç ilaç bermedim 37,5 tu 2 gün halsizlik uykulu geçti
Neftis80 Ateşi çıkanların kaçmgün sürdü acaba? Bizim de dün oldu aşısını dünden beri ara ara çıkıyor ateşi.