7 buçuk aylık olduk ve 20 gün sonra uzun yola gideceğiz. Aslında erteliyordum ama sanırım uzun yol pusetle olmayacak. Çünkü içindeki pedi de çıkardım kolları sıkıştığı için. Tavsiyelerinizi veye memnun kalmadığınız oto koltuk modelleriyle ilgili fikirlerinizi bekliyorum sevgili anneler 🌺