arsedpcn32 Slm kızlar ben hamileyken 2 ay 10 gün sigortalı çalıştım sonra çıkartıldım 1 ay sonra başka bir işe girdim orda da 1 ay çalıştım rapor parası alabilir miyim 100 gün primim var bu konuda bilgisi olan var mı??
Snkrr61 Şöyle ki aktif çalışıyor olman gerekli ve 32. Haftayı tamamlaman lazım sonra doktorun raporuyla doğum öncesi 8 doğum sonrası 8 haftayı bebeğin doğduktan sonra hesabına yatırıyorlar (özel için) devlet daha erken çıkabiliyor izne