Arkadaşlar çocuğum bu aralar huysuz uykusunda sıkıntı yok uyanık olduğu zaman sürekli kucak istiyor uyanık uzandirdigim zaman altindaki esofmanini çıkarınca hiç sesi çıkmıyor neden böyle bende hasta olur diye korkuyorum ama uyanıkken hiç huzuru yok hep kucakta gezmek istiyor