kaymakliekmekkadayifi Kizlar merhaba. Yenidogandan itibaren bebislerinize gelisim icin neler aldiniz ? Mesela siyah beyaz konstart kartlari hangi ayda kullanmaya basladiniz
Dtbrc kaymakliekmekkadayifi 2.ayda başladım,şuan 3 ay 10 günlük kitap okuyorum ilgiyle bakıyor çığlık atıyor hatta sevinçten😃😃
Mom727272 kaymakliekmekkadayifi inceliyordu valla ciddi bir ifadeyle. Şekiller daha ilgisini çekti hayvanlara göre.
Fulyaalinmina kaymakliekmekkadayifi ben 1. Ayda zeka kartlarını önüne koydum yüz üstü yatırıp karşısına yani. Birde sirt üstü yatarken böyle takip etmesini sağladım. Hisirtili oyuncaklar aldım onları ellettirdim. İlk ay sadece bunları yaptık 2. Ayda oyun halısına koydum her hafta değişik şeyler astim mesela tülbent posedin içine mercimek hisirtili kitap değişik kurdeleler 2. Ayda çok oynamadı ama 3. Ayda çok çok sevdi şuan 4 buçuk aylık herseyle oynuyor ama zeka kartlarını seviyorlar
mombeto kaymakliekmekkadayifi kartlar 1 aylıktan beri ilgisini çekiyor özellikle 2. Ayda çok gülüyordu kartlara bakıp. Ağlarken bile gösterince susup gülüyor. 3 buçuk aylık bizimki şindi çıngırakları seviyor tam tutamasa da ben sallıyorum bazen tutuyor atıyor. 1 aylıktan beri Kitap okuyorum her gün okunaya çalışıyorum. Kitabı okurken artk resimleri ona da gösteriyorum hoşuna gidiyor. Bol bol konuşuyorum onunla spor yaptırıyorum masaj yapıyorum. Oyun halısına koyuyorum artk ordaki renkler oyuncaklqr ilgisini çekiyor ama çok uzun durmuyor şu an onda
Hndd Ben de bol bol kitap okuyorum çok seviyor tabi gönlü olursa:) heyecanlanıyor benim bebeğim de oyun halısında durmuyor yaa hep konuşmamı ilgilenmemi bekliyor 3 buçuk aylık 😔