Ben doğum yapalı 4 ay oldu halen çekiyorum dediğiniz gibi kabız değilim ama bir türlü geçmedi sonunda da dayanamadım doktora gittim fito ile anestol pomad verdi sıcak suya oturduktan sonra sabah akşam sür dedi 1 ay süre verdi bakalım inşallah geçer 🤲🏻