Busragokceberra
Benim bebeğim 3 ay 18 günlük emmeyi inanılmaz severdi, bu 3 ayın başlangıcında emmek istememeye başladı. Ama ben önceki ayların alışkanlığından saat başı emzirmeye çalışıyordum.
- Eski alışkanlığı bıraktım, acıkmasını bekledim.
- Emzikli kandırıp böyle hafif uykuya geçişinde memeyi verdim aldı ve emdi.
- Zorlamak hiçbir çözüm değil zorlayınca daha çok tepki ile karşılaşıyorsun bu da insanın psikolojisini bozuyor.
- Ayakta emzirmeyi denedim dalıp gözlerini kapattığında oturdum ve emdi.
- Müzikle emzirmeyi denedim ama yine ayaktaydım tabii ki yine dalıp gözler kapandığında emdi.
- Şu dönen bilgisayar sandalyesinde oturdum tabi ki bi ileri bi geri bu şekilde de emdi.
- Boynuna sevdiği oyuncağı as ya da arkana sevdiği oyuncağı koy onun görebileceği şekilde dediler onu denedim ama ona dalıp emmedi.
- Burnunun açık olduğuna ve altının temiz olduğuna emin olmak gerekir diye düşünüyorum gerisi hayal gücünüze kalmış her yolu deniyoruz valla 😄
Doktora sorduğumda uykulu haliyle ver dedi.