Bernagkgkz 9 ay 25 günlük emekledi (10 aylık diyelim)yaşına 10 gün kala yürüdü.şuan 12 ay 19 günlük)sıralıyorsa bol bol tut elinden evde tur atın.tek başına denge kuramadan yürümüyorlar.oğlumu biz çok daha çabuk yürür diyorduk (10 aylıkken yürür diyorduk çünkü 8 aylıkken elinden tutunca baya baya adım atıp yürüyırdu)ama ne zaman denge kurmayı sağladı öyle yürüdü desteksiz..büyük oğlum da 14 aylık yürümüştü..