annesininprensesi1 Akcabeytas bende hiç iyi değilim geceleri bindefa uyanıyor büyüdü azalacak kalkmaları rahat edeceğim derken beynim kazan gibi .!! Meme emmiyo sürekli kafasını oraya buraya döndürüyo emmek için istek bile yok acıkınca ağlamıyo bile su ara sürekli kucak isteyip evde tur arıyoruz ..Rabbim yardımcımız olsun her ay atak bu ataklar ne zaman geçecek bizim zamanımızda birtek ergenlik atagı vardı buda yeni modamı anlamıyorum🤕🥺🤕😫😫😫😫
Safiyeeee Akcabeytas aynı bizde 4 ay 8 günlük çok mülayim Bi bebkti emer uyur durur Du şimdi ne emmek istiyor ne uyumak ne yatmak sürekli kucak ta gezmek istiyor ama çok zor arkada 6 ve 2 yaşında iki tane cocugum var haksızlık yapıyormuşum gşbş geliyor ama imkansız susmuyor napıcam bilmiyorum
Oykum_27 Bizde 4 ay 14 günlüğüz karnı ac olmasina rağmen mama icmek istemiyor.. deli gibi uykusu oldugu halde uykuyla kavga edip uyumuyorr.. gözünün önunden ayrılamiyorumm başka odaya gittiğim anda feryat figann mızık mızıkkk🤦♀️
Baal Elifhakan12 canım ninni söyleyip dene bi suscakmı,bizimki sürekli öyleydi kayınvalidem ninni istiyor dedi söylüyoruz susuyor artık