Akcabeytas bizde zor gecirenlerdendik. Cok mız mız, aşırı ilgi düşkünü olmuştu. Ayrıca cok uyku problemleri yaşadık. Geçecek inanın, sabredin. Bize tek iyi gelen şey bebek arabasıyla dışarıda dolaşmıştı. Sık sık çıkarın, ilgisini dağıtın, naçizane tavsiyem.