230820 4 aylık ek gıdaya başladık. 5. Ay listemizde öğlen çorba ikindi meyve veya yoğurt veya kaşık mama vardı. Doktorum kaşık mamayı sağlıklı bulmuyorum, zorda kalırsan nadir durumlarda ver, dedi. Evde hep meyve veya yoğurdum olduğu içinde hiç gerek duymadım. Kaşık mama yerine ufak taşımlara başlamak daha sağlıklı. Tabiki doktor görüşü alarak.