Mom064 Selam anneler kızım 7aylık ek gıdaya gectiğimizden beri bütün kıyafetleri lekeli nasıl cıkarıcam bunları siz neyle cıkarıyosunuz?
Zekimurendebizigorecekmi Mom064 en güzeli uzun kollu muşamba önlükler .. kullanmaya başladığımızdan beri sıkıntı yaşamadık
Pelusunannesi Beyaz sabun kesinlikle cıkartıyor çitileyip zorlu leke varsa biraz bekletip 40 dereceye atınca cıkıyor 💋 Benimki 3 yaş oldugu için acelem varsa viking pembe spreyden sıkıyorum öyle atıyorum o da çıkarttıyor
iki_prens_annesi Ensar-und-mutter beyazsa once sicak suda temizleyip sabunla yikarim hemen makinaya atarim baktn cikmiyo domestosa bastirip o kirli yeri snra yine atarim makinaya renkli kiyaftse eger orayi taam bilemiyom bnm bebelr genelde zibinin alt tarafini kirletirler cokda onemsemiyom cikmayinca 😆😆
Japonprenses Mom064 bebemi emziriom emzirim kalkıp çeker yüklerim ama hepsi ayni sanırım 4 lü olarak bimden almistim sanirim
Ensar-und-mutter iki_prens_annesi benimkisinde hep alt tarafı ama işte çıkmayınca giydirmek zorunda kalıyorum biri gelipte görünce utanıyorum
Busraapo Mom064 netbox dşye bir leke çıkarıcı var beyaz ceketteki oksit lekesini dahi çıkardı hanımlar öneririm kesinlikle 🥰😍
iki_prens_annesi Ensar-und-mutter ne utancan cnm kaka bu cikmiyo ki gec olmadan suya tutup sabnla yikayip kiyaftlerle atarsan bisey olmz 🤗
fatimaozel Mom064 vinish kosla ile bir gece ılık suda bekletiyorum sonra bebek programında 60 derecede yıkıyorum ben canım çıkıyor