
Arkadaşlar bebeğim 3 ay 24 günlük ve kafasını bu şekilde geriye atmaya başladı son 1 haftadır falan. Acaba meme reddi mi falan dedim de emmesinde sorun yok son gaz devam ediyor. Aynı hareketi düz kucakta tutarkende yapıyor. Kafasını tutabiliyor aslında onda sorin yok ama durup dururken böyle yapıyor neden acaba, çocuğu böyle olan var mı. Doktora yazdım derdimi, çocuk nöroloji uzmanına görünün demiş biraz telaslandim. Fotoğrafta TV açık ona bakıyor zannetmeyin TV kapalıyken de yapıyor aynı şeyi.