Zeynepalya_ve_annesi 14 ay sonra tekrarladı birkaç gündür çiş yaptıktan sonra kasığına bastırıyordu acaba mı derken pişikte olmaya başlayınca bugün gittik ve enfeksiyon çıktı antibiyotiğe başladık önümüzde 1 hafta var dua edin iyileşsin çabucak 🙏🏻
Eslemmomy Zeynepalya_ve_annesi kız mi bebeğiniz kız bebeklerin kaderi gibi olmuş bu biz 3.5 aylıkken olduk simfi 8 aylığız yine var galiba antibiyotik başlandı Allah şifa versin inşaAllah yavrulara 🤲🌷
defnesmomm Zeynepalya_ve_annesi geçmiş olsun. Biz de 4 aylıkken yaşamıştık. Alt temizliğine dikkat edin, çok iyi kurulayın kapatmadan önce. Bir süre bez değiştirme sıklığınızı artırın. Bir de bol sıvı almasını sağlayın 💙 geçmiş olsun
Zeynepalya_ve_annesi Eslemmomy evet kız bebeğim ama bizim doğumsal ben hamileyken böbrek taşım çıktı oda kızıma enfeksiyon yapmış doğdugu günden 4 ayına kadar hergün ağlıyordu yırtılana kadar sonra biranda ateşlendi gittik meğerse çok çok yükselmiş artık kana karışmış crp si çok yüksekti yatırdılar 10 gün kaldık hastanede
Eslemmomy Zeynepalya_ve_annesi ya hem ondan hemde kız bebeklerde idrar torbası ile çıkış arası çok kısa o bölgenin temizliğinin çok iyi yapılması gerek geçmiş olsun
Zeynepalya_ve_annesi Uzun zamandır kiloda almıyodu hatta vermiş birde yarım kilo vermiş 11 kiloydu bugün tartıldı 10.500 olmuş boyu uzamış sadece
Mrvzynp Benim bebeğimin de tekrarladı gene çok korkuyorum hasar bırakacak diye bir kurtulamadık gitti
Zeynepalya_ve_annesi Mrvzynp biz o tedaviden sonra çok iyidik ama birkaç gündür huzursuzluk ağlama uykuda çığlık atarak uyanma oldu birde kasığını tutuyordu dün randevu aldım bugün gittik çok zor gerçekten biz koca insanlar dayanamıyoruz onlar nasıl dayansın
Zeynepalya_ve_annesi defnesmomm keşke bunlara dayalı olsa genital bölge temizliğine aşırı dikkat ediyorum zaten küvette yıkanmıyor taburede oturarak yıkanıyor ayrıca bezi dolmuyor zaten kendisi rahatsız oluyor belli süre sınra açıyoruz bizim doğumsal oldugu için zaten nefrolojiye gidiyoru takipli hastayız
Zeynepalya_ve_annesi Eslemmomy temizliğini eksiksiz ve titizlikle yapıyorum 14 aydır olmamıştı tekrarladı işte bakalım
Eslemmomy Zeynepalya_ve_annesi ömür boyu dikkat etmesi gerek böbrek biraz öyle hassas Allah şifa sağlık sıhhat versin inşaAllah 🤲🌷