Brn1234 Merhaba hanımlar ilk bebeğim olması sebebiyle bez stoğu yapmak istedim fakat çok fazla almışım 42li paketten 3 adet var toplamda 126 tane bezim var kutuları hiç açılmamış. Artık 3 numaraya geçtiğim için satıyorum