Babyaras Bu sabah uyandım kanama gbi akıntım olmuş tatlı kaşığı kadar şuan yok ama tuvalete gidince peçeteyle. Silince akıntı gbi peçeteye geliyor neden acaba ☹️ Bilen biri ya da aynını yaşayan var mı hanımlar adet değil adet 2 hafta önce olmuştum en son
Kagansmother Babyaras kaynanama benzeyen akıntı diye okudum ilk başta tövbee est dedim daha neler duyacağız 😅🤣🤣
Deletedmom_29 Babyaras benim de böyle bi akıntım vardı sonradan fark ettim idrar yollarından geldiğini. Ağrım yok diye doktora gitmedim ama 10 günü geçti böyle devam ediyor
Babyaras yeymnmmm0 ya ben korunuyordum şimdiye kadar emzirdiğim için emziren anneler için hap varya ondan içiyordum içtiğim için hiç adet olmadım doğum yaptığımdan beri sonra bende 1 ay bıraktım dedim adet olayım rahatlayayım adet oldum bitti hapa başladım tekrar
Babyaras Deletedmom_29 çok geçmiş olsun ya bak merak ettim sende bi doktora git canım ya ben pazartesi gitmeyi düşünüyorum 😕
Deletedmom_29 Babyaras doktora da gitmek istedim ama gidemedim aslında. Ben ağrım olmayınca önemsemedim iki gün ağrım oldu o zaman randevu baktım hastaneden bulamadım. Hala bakıyorum yok. Üroloji ya da dahiliyeye gideyim dedim ama evime yakın olan devlet hastanesinde randevu yok. Özele de şu an gidemem. Acillik bir durum da değil. Öyle kaldı kan hala devam ediyor ama ağrım yok şu an çok şükür.