Bebeğim 6 aylık ve 5 buçuk gibi ek gıdaya başladık doktor kontrolünde günde bir defa tek bir gıda 2 3 kaşık şeklinde veriyorum şimdi bi kaç gündür onun dışında akşam üzeride yoğurt veriyorm 2 kaşık kadar alışsın diye fakat doktorumuz henüz su vermene gerk yok dedi başladığımzda int doktorlarda 9 aya kadar anne sütü yeterliyse önerilmiyor diyor.. ben yinede suan su aldım bebeğim için ve başlamayı düşünüyorum ne kadar veriyorsunz başlayaymmı dinlemeyp bende ?