[silindi] Bebeğim 5 aylık ve bazen çok isteksiz emiyor. Ya emmek istemiyor ya da emerken eliyle vuruyor, memeyi bir anda bırakıyor, kafasını çeviriyor tekrar emmeye çalışıyor. Neden böyle? Sonra da mırıldanıyor. Büyüdükçe emme süresi kısalacak mı böyle?
Adeviyee [silindi] büyüdükçe doydukları bildikleri için daha kısa süre emerlermiş emmeyi de öğrendikleri için daha çabuk bitirirlermiş. Benim bebeğim de uyuyup uyanmadan emmez o da 3 saat falan oluyor ikisini de emziririm uyanınca güzel emer sonra veririm almaz ağzına
aysenur_58 [silindi] emme süresi azalmasının sebebi artık keşfetme çağında ve en ufak sese bile keşfetmek için başını çevirip bakabilir normal yani
[silindi] Adeviyee ama mızıldayıpduruyor uyursa 20 dk uyuyor. Sütüm de var halbuki. Emerken bi anda bırakıyor ağzının kenarından süt akarken
Adeviyee [silindi] benimki de gündüz uykularını 30 40 dakika uyuyor ama aç olduğu için değil uzamadı uykuları beşinci ayda uzar diyorlar uzar inşallah. Uykuya geçerken emzirmeyi denedin mi o zaman daha çok emiyorlar
[silindi] Adeviyee evet o zaman emiyor memede uyuyor hatta. Uzar inşallah ya. Memeyi boşaltmazsa süt üretimi olmaz diye tedirgin oluyorum