Bebegim 10.5 aylık pazartesi işbaşı yapacağım. Sadece anne sütü ile besleniyor. Vardiyalı olarak çalışıyorum gündüz yemekle doyar ama gece uykusuna geçişte illaki süt mama birşey ister hangisi sizce?
Herobaby kaşık mama denedim pek sevmedi marka önerisi de yaparsanız sevinirim