Kızlar bebeğim 7 buçuk aylık yanaklarında kuruluk alevlenme diye doktora gittik huzursuzluk geceleri uyuyamama gibi tipik şikayetlerle doktora gittik kan tahlili yaptı doktorumuz alerji testi yaptık çok şükür alerji çıkmadı dermotit atopik egzama dedi bebeklerde oluyor 2 yaşına kadar geçiyor dedi ve bir ilaç kullanıyordum geceleri sürüyorduk kortizonlu Bi krem. 15 günlük süreyle 3 günlük kür ler halinde sür dedi. Egzamalı bebeklerde neye dikkat ediyorsunuz ne kullanıyorsunuz nelerden uzak tutuyorsunuz çok üzgünüm çok 😭