Hllemrnlgks 4. aya bir hafta var, bizde de durumlar şu şekilde sabah güne ( gece uykusuna göre değişebiliyor) 6:30 da başladı diyelim altını değiştirdikten sonra 7:30’a kadar emiyor da emiyor ama belli yerden sonra aslında açlık dışı sebeplerden emiyor. tekrar uykuya geçiyor 8-10 arası uyuyor ve ben de uyuyorum. eger cok huzursuz değilse kıyafetini değiştirip vitaminini veriyorum, yüzünü gözünü ellerini siliyorum. Son günlerde güneş var, balkona cıkartıyorum derken 11 emziriyorum 12’ye kadar emiyor. Sonra işte oyun halısı, konusmaca alt değiştirme vs. 14 de emziriyorum 15’e kadar bazen 20-40 dk arası emzirme yastıgı üzerinde uyuya kalıyor kıpırdayamıyorum, yerine yatırınca uyanıyor. 15-17 arası yine oyun saati.17 emziriyorum bazen 18’ya sarkabiliyor. 20’de emziriyorum 23’de emziriyorum en son 1:30 gibi emziriyorum. Ama böyle saat saat yazdığıma bakma, saatli emzirmiyorum genelde emdiği saatler cok değişmiyor.
Havalar ısınmaya baslayınca doğum kilolarımı atmak için yürüyüşe cıkacagım bebek arabasında olacak, dısarı cıkmamız arttıgında biraz düzenimiz değişir diye tahmin ediyorum ama sayıya vurunca 7-8 kere emziriyorum. 6. aydan sonra düzene girer diyorlar. Bol bol emsin kuzucuklar.