Merhaba anneler bebeğim 2.5 aylık uyku problemi aşırı derece de var gece gündüz uyumuyor benimde sütüm olmuyor o uyumadıkça çünkü uyuyamadıkça sürekli emmek istiyor ve bu sayede doymuyor az ve sık emmiği için doktor tavsiyesiyle mamaya başladık neyse şimdi uyku problemimiz var yani 14 saat uyumadıgını bilirim bazen daha da fazla tuvalete bile gidemez yemek yiyemez oldum sallamaktan bile hoşlanmaz daha dogrusu surekli sallasam uyusa bile uyanır her türlü doktora götürdüm uyku problemi varsa humananın iyi geceler çayını önerdi yada rezene onlar da olmasa uyku damlası varmış bunları önerdi ben humananın uyku çayını denedim 2 gün güzelce uyudu sabah kalktı 1.5 saat ayakta durdu sonra içirdi 1 saat uyudu öglen 2 saat uyudu ikindi de 2 saat uyudu gece full uyudu ama 2 gün sonra çay bebeğimde etkisini kaybetti ve kusma yaptı rezene de aynı şekilde her bebekte aynı etki olamayabilir tabi şimdi ise baybay uyku damlasını kullanıyorum sabah 1 saat yattı şimdi 2 saattir uyuyor tavsiye ediyorum ilac değildir bitkilerden oluşur doktor tavsiye etti zaten eczanede bulunur trendyol da da var.