Oğlum 7,5 aylık ve 10 kilonun üzerinde. Kucakta sallanarak uyuyor çok zor uyumamasına gece çok kalkmamasına rağmen artık çok zorlamaya başladı. Ayağına geçir diyenler var. Denedik çok direndi ve kendini atıyo ayaktan çok hareketli. Ben de diyorum ki madem zorlanacak direnecek uğraşcaz o zaman yatağında uyutmaya alıştırsam. Desteksiz olmasa bile pışpışl sallamayla bişeyle yatağında uyutsam. Ama nası yapcam nerden başlıcam bilemiyorum. Uyku rutinlerine ve saat aralıklarına çok titizim onlarda sorun yok. İş sadece yavaş yavaş yatağa geçirmede. Yapabilen var mı? Nasıl yaptınız? Gündüzden mi başladınız geceden mi yoksa hepsinden mi?