Kaylannesi Arkadaşlar bebeğim henüz 9 günlük ve gaz sancısı çekiyor. Çocuğum resmen işkence çekiyor gazını ve kakasını yaparken. etrafımdaki kişilere sorduğumda gaz damlası yerine kimyon rezene gibi çaylardan vermemi söylediler. Hangisi daha etkili veya hangisi daha zararsız ? Siz ne kullandınız? Nasıl sonuç aldınız? Lütfen yardım edin 🙏😔
Morfrenk Kaylannesi kimyon rezeneyi sizin içmenizi tavsiye ederim. 5aylığız,ne damlalar tamamen bitirdi ne bitkisel şeyler. Damlalar hafifletir ama uzun süreli kullanmanız lazım 3 5 günde verim alamazsınız. Zamanı gelince bitecek bu gaz, hiç bir şey bıçak gibi kesip atmaz
Kaylannesi Morfrenk ben her öğünde içiyorum kimyon, rezene, anason. Bazen tek bazen karıştırarak. Fakat bebeğimi o halde görünce ondan daha çok ben ağlıyorum. Kendimi suçluyorum. Acaba ne yedim de böyle yaptı çocuğuma diye 😔 ne yapacağımı şaşırdım doğrusu
Morfrenk Kaylannesi yok yediğiniz arttırır biraz belki ama gazın asıl sebebi siz değilsiniz. Üzgünüm hepimiz bu günlerden geçtik sizde bir şekilde yaşayacaksınız. Etiketlediğim yere bakın
Naz053 Aklınıza gelebilecek gaz ile ilgili herşeyi ama herşeyi denedim. Eczanede satılan tüm gaz damlalarını kullandım diyebilirim. Bir hafta bir hafta. Tüm doğal yöntemleride kullandım. Hatta doktorumuz özel reçeteyle bir ilaç hazırlattı. Kömür tozu gibi. Tek çare az da olsa zeytinyağı ile masaj yapmak. Olmayınca olmuyor malesef. Karın kasları gelişip kendi gazını çıkarana kadar çekeceksiniz bu zorluğu. 3 aydır gecemiz gündüzümüz yok. İnşallah herhangi bir ilaçta faysa görürsünüz siz :(
Bayb Bizimde gaz sorunumuz aynı günlerde başlamıştı başlarda Günde en az 10 bardak kimyon çayı içtim çünkü sütten anca geçiyo 2-3 bardağın etkisini göremedim ama 10 bardak içince büyük ölçüde rahatlattı çok sıcak tuttum ayaklarını özellikle keza kendimide öyle ben 40 ı çıktıktan sonra kimyon ve rezene verdim şuan bence bebeğiniz çok küçük masajların çok çok yararını gördüm sürekli masaj yapmanızu tavsiye ederim ek olarak biogaia ve nurse harweys colex kullanıyoruz biogaio zaten bağırsak düzenleyici ancak 3 haftada felan etkisi gösteriyo kesinlikle tavsiye ediyorum bebeği büyük ölçüde rahattıyor düzenli kullanımda gecemiz gündüzümüz bizim zehir olmuştu çeken bilir allah yardımcınız olsun biz hala çekiyoruz malesef eskiye nazaran biraz daha az