Slmnese Merhaba arkadaşlar. Oğlum 2 yaşında ve pazartesi zorunlu sünnet olacak pipisi iltihaplandı çünkü. Deneyimli anneler ne önerirsiniz, bu süreçte başıma gelecekler neler. Hastaneye gittiğimizde yanımda ne götürmeliyim ?
Pamuk_bebegim42 Slmnese Canım biz 2 aylıkken yaptırdık dokturumuz da önerdi kesinlikle karton bardak al yanına biz sünnetten çıkınca taktık ama şöyle senin bebeğin 2 yaşında yürüyordur yani onu bir doktora sormanızi öneririm inşallah kolay geçer bizimki sadece ilk gün zordu çok şükür sonrası kolay geçti karton bardağı koyunda çiş değmedi için canı da acımadı ama kesinlikle siz doktorunuza danışın bu konuyu sonuçta biraz daha büyük bebeğiniz geçmiş olsun hayırlı sünnetler olsun canım 🌺🌺😍😍
5253 Slmnese canım sevdiği oyuncak getirmeni tavsiye ederim bir de hediye alın, suyunu unutmayın sünnet sonrası bolbol su içsin çişini yaptıkça iyileşecek inşallah kolay geçer 🌷
bikerem Slmnese 2.5 aylikken olduk. Sizin bebis bize gore buyuk biz bir numara buyuk bez ve karton bardak aldik. Hic anlamadik sunnet mi oldu asi mi oldu😁
Slmnese Yani bir Allah’ın kulu dahi yazmaya tenezzül etmemiş. Forum sadece dedikoducular için var belli oldu yine
Bahser61 Slmnese Geçen ben de post açtım, iki gün bekledim cevap alamadım. Kaldırdım en sonunda ki ben yardımcı olabileceğim postlara mutlaka yazıyorum. 🤷
Slmnese canan-44 içinde biriken idrar zamanla iltihapa neden olmuş. Oğlumun sünnet derisi biraz etli ve uzun olduğu için birikmiş. Kestirmezsek de böbreklerine kadar gidermiş😟
mirvey Slmnese canım ben oğluma 7 aylıkken yaptım ve daha erken yapmadığıma okadar pişman oldum ki benzlerken krem kutusu katıyordum bezi deymesin diye o ben kurtarı oğlum öyle durdu ancak ama senin oğlum yuruyor ona sünnet külodu kesin almalısın yoksa mahfolur ilk çişini yaptığında çok ağlıcak korkma ne kadar az hareket ederse o kadar şişi çabuk iner dikişler çoçuktan çoçukya değişiyor benim oğlumun 10 günde düştü hastane götüreceklerinle ilgili bir şey diğemicem ben pandemiden dolaya doktoru eve çağırmıştı sadece tavsiyem hava soğuk diye çok kalın giydirme yada işlen esmasında çıkartır çünkü ağlıyorlar ve ateş basıyor çoçukları tutarkende tuvaletini yaptırır gidi tut bir kaç gün kuçağına aldığınızda
neslihan47 1 numara büyük bez . Karton bardak ama arkası kesilecek . YouTube da videosu var .sünnet sonrası krem veriyorlar onu kullanın. Bazı doktorların boşluğuna denk geliyor kremi yazmıyorlar .lazer yöntemi değilse 1 buçuk ay sonra dikişler kendi kendine atıyor .çocuğunuz uyanıkken evin ısısını yükseltin ve altını açık bırakın hava ile temas çabuk iyileşmesini sağlar . Elbiselere değmesini önleyin yapışır ve canı acır .10 günlükken yaptırdık biz .
Cocukluhayat Slmnese Benim bebeğimde 4aylıkken sünnet oldu iyikide erken yapmışım hemen iyileşti çok şükür ilk iki gün huzursuz oluyorlar sonrasında geçiyor kesinlikle yanına karton bardak ve büyük numara bez al dr kantoran yağı verdi krem verdi geçti o şekilde
mirvey Slmnese ilk gece zor alucak ondan sonrası kolay çişini yaptığızaman ilk ağlar bizim ilk gece zordu ertesi gün hareket etmesi engelleyip bezine dikat ettik 3 günde geçti gitti