Kızlar 7 aylık evliyim, evlenmeden evvel akıntım şeffaf renkteydi. Evlendikten sonra bazen beyaz bazen sarı bazen yeşile dönüyor. İnternetten baktım enfeksiyon diyor. Eşimden bana geçmiş olsa bile gebe kalmama engel olur mu? Hiç korunmadığımız halde gebe kalamıyorum. Süt hormonum yükselmişti. İlaçla düşürdük. Bu ay yine 10 gün gecikme yaşadım. Anlam veremiyorum..