6 aylık kızım elbiseleri odaya götürüp bırakana kadar düşmüş. Bağırmasına geldim yürütenin oturma yerinden kaymış. Kafasını plastik yerine vurdu diye tahmin ediyorum . O anlık korkuyla ağladı ben de korkuyla elim ayağım bir birine girdi çıkartırken biraz hırpaladım tutamadm. 2 dakika geçmedi sustu oynamaya başladı emiyor şuan uykuya geçmek üzere. Herhangi bi göz kayması veya kusma gerçekleşmedi. Kafasını da ne sertlikte vurdu göremedim. Ense tarafının üstü. O kısımda bıngıldak var diye tahmin ediyorum. Çok korkuyorum. Hastaneye eğer uyandığında şişlik huzursuzluk olursa götürücem. 😔