Birannebirfurki 7 ay 11 gün önce doğum yaptım bebeğimi emzirmiyorum 3 aylık iğne vuruluyorum hala adet olmadım normal mi bu acaba yaklaşık 1 aydır akıntı gibi lekelenmem var iğneden diye düşünüyorum bide adem olunca doğumdan kalan göbeğim falan gider mi
gozdesh Birannebirfurki ben doğum yapalı 5.5 ay oldu hala regl olmadım ama memnunum keşke hiç olmasam🙃 1 sene adet görmemek normal
Kbrdn ecemm-6161 vallahı ıcımı rahstlattınız benım de 7 ay oldu kocaman fıs bı gobek anlamıyorum bı turlu
Birannebirfurki ecemm-6161 gerçekten miii 60la doğurdum hala 60ım bide gündüzleri hiç yemek yemiyorum
Kbrdn Birannebirfurki evet bıde ben kılo olarak zayıfım yanı zayıflayınca gecer tarzda bı gobek degıl benımkı
Kbrdn ecemm-6161 ozaman ılk ıkı ayda göbek anca iniyor siz adetten sanmıssınızdır onu benım 2. Aya kadar yawas azaldı sonra kaldı göbek ınsallah adet olunca da ıner ama pek umutlu degılım🤣
ecemm-6161 Kbrdn adet olduk mu canım içimDeki ödem falan vR su içerek atıyorum 😊🥰 suan cok az kaldı valla cok şükür zayıfım zateb hamilelik te kilo almadım 😂